Iubita unui milionar rus: „Eram ca un zombie din filmele horror”.

Alexandra Sereda

Un milionar rus de 33 de ani este cautat de politie dupa ce si-a desfigurat iubita, modelul Alexandra Sereda, in bataie.

Pavel Ushanov, directorul general al companiei de telecomunicatii Devino Telecom, avea o relatie cu modelul Alexandra Sereda de mai bine de doi ani, cand aceasta i-a spus ca vrea sa puna punct relatiei, informeaza Daily Mail.

Ushanov a fost atat de infuriat de decizia tinerei de 27 de ani, incat a lovit-o cu pumnii si cu picioarele, timp de 10 minute.

De pe patul de spital, Alexandra a povestit pentru presa rusa: „La 7 dimineata, cand plecam spre munca, am auzit soneria, apoi i-am auzit vocea.

Mi-am dat seama ca era nervos si nu am vrut sa deschid usa, dar nu avea de gand sa plece. I-am deschis si a intrat in casa si m-a lovit cu pumnii in cap.”

Ea a marturisit ca, atunci cand i-a strigat ca o sa o omoare, Ushanov i-a raspuns: „Dumnezeule, asta imi doresc”.

Tanara a scapat dupa ce a reusit sa deschida usa si sa fuga. Echipajul unei ambulante a dus-o la spital, unde i-au fost tratate ranile.

Alexandra Sereda
„Cand ma uit la pozele mele de dupa atac, am impresia ca aratam ca un zombie din filmele horror”, a povestit Alexandra.

Politia a emis un mandat de arestare pe numele lui Pavel Ushanov, insa acesta nu a fost capturat.

Etichetat cu: ,
Postat in Diverse, Extern, Social

Lasa un raspuns

Introdu adresa ta de e-mail pentru a urmari acest blog si de a primi notificari de mesaje noi prin e-mail.

Martie 2014
L M M M V S D
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Cele mai bine evaluate
CATEGORII
STIRI RECENTE
