BENDEAC: „Am FOLOSIT DROGURI de-a lungul existenţei mele!”

Mihai Bendeac a acordat un interviu pentru Kanal D, în care a vorbit despre stările de depresie prin care a trecut, dar a şi mărturisit că a folosit droguri.

Actorul Mihai Bendeac a făcut dezvăluiri incendiare în cadrul unui interviu pe care l-a acordat pentru kanal D.

El a mărturisit că a folosit droguri.

„Am folosit droguri de-a lungul existenţei mele”, a afirmat Mihai Bendeac.

Actorul a vorbit şi despre stările de depresie prin care a trecut şi care au fost crunte.

„Mi-am dat seama că nu există viitor, cum nu există nici trecut. Există doar momentul prezent. Nu am regrete. Am trecut prin momente crunte după ce mi s-a îngrădit libertatea de exprimare. Oamenii care mi-au îngrădit libertatea de exprimare s-au dus să se plângă de acelaşi lucru în Parlament. Am trecut prin momente crunte”, a spus Mihai Bendeac.

„Am folosit diferite substanţe ca să scap de depresie. Eu sunt pe sistemul văd o pastilă, o iau… Nu pot să spun că am fost vreodată alcoolic, dar am avut nopţi…”, a adăugat el.

„Nu prea pot să fac sex când sunt depresiv. nu am reuşit niciodată să fac sex dacă nu am niciun fel de flamă, nu mă motivează, nu… Mă bucur de sex când sunt fericit şi mulţumit profesional. Nu pot face amor când sunt depresiv”, a încheiat actorul.

Etichetat cu:
Postat in Monden

Lasa un raspuns

Introdu adresa ta de e-mail pentru a urmari acest blog si de a primi notificari de mesaje noi prin e-mail.

Martie 2014
L M M M V S D
    Apr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
Cele mai bine evaluate
CATEGORII
STIRI RECENTE
